»Pozdravljamo vse letalske prevoznike, ki so v skladu z našim poslovnim modelom.«
»Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja.«
»Imamo luksemburškega prevoznika, imamo prevoznika iz Rige, imamo norveškega prevoznika, in zdaj se ocenjuje vloga ciprskega prevoznika, ki je prijavil na ta razpis kar nekaj destinacij.«
»Zastonjkarski poslovni model, ki ga je država v našem sektorju izumila z delom za reference in ga s pridom uporablja že zadnja tri desetletja, je pač najcenejši poslovni model, kar jih je.«
»Program subvencioniranja letalskih prevoznikov je trileten in ostaja.«
»Cenovna ugodnost ostaja 'srce poslovnega modela'.«
»Gre za najbolj običajen poslovni model.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Podatki namreč kažejo, da so bile državne subvencije letalskim prevoznikom v letih 2021 in 2022 učinkovite.«
»Smo kar unikum v svetu. Če pride do kakršnih koli težav z letalskim prevoznikom, po navadi država že začne pripravljati novega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju