»Pozdravljamo vse letalske prevoznike, ki so v skladu z našim poslovnim modelom.«
»Vse je odvisno od poslovnega modela in povpraševanja.«
»To vprašanje bi lahko postavili tudi glede železnic in avtobusnih prevoznikov, ki prejemajo več 100 milijonov na leto. Očitno družbena oziroma državna korist pretehta ta strošek.«
»Če imamo partnerja z licenco, s sloti, z izkušnjami, ne bi začeli z ničle, kar je pomembno ne samo zaradi Evropske komisije, temveč tudi vseh drugih tehničnih težav.«
»Poslovni letalski prevozi nikoli ne bodo več tisto, kar so bili pred epidemijo, zato služim s shortanjem (prodaja na kratko) tega sektorja.«
»Zastonjkarski poslovni model, ki ga je država v našem sektorju izumila z delom za reference in ga s pridom uporablja že zadnja tri desetletja, je pač najcenejši poslovni model, kar jih je.«
»Priporočil bi, da se spremlja, kaj se dogaja z Air Malto, ki je v podobnem položaju.«
»Če imamo partnerja z licenco, s sloti, z izkušnjami, ne bi začeli z ničle.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf) – LJU (Ljubljana) – DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju